شناسهٔ خبر: 70584 - سرویس وزارتی

استاندار استان البرز:

امیدواریم با امکانات استانی و تدابیر وزیر راه وشهرسازی جاده طالقان-هشتگرد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد

عزیزالله شهبازی،‌ استاندار البرز عزیزالله شهبازی امروز در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان با اشاره به اهمیت جاده طالقان-هشتگرد برای منطقه گفت: با امکانات استانی و تدابیر وزیر راه وشهرسازی و بر اساس تصمیمات گرفته شده برای تشکیل کارگروه و ایمن‌سازی مسیر و همچنین نبود محدودیت بودجه برای اتمام این جاده با توجه به پیشرفت ۸۰ درصدی آن، امیدواریم این پروژه بدون تونل، با دسترسی جاده کنارگذر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در سفر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان البرز درباره جاده طالقان- هشتگرد با تقدیر از سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان گفت: خوشحالم که وزیر راه و شهرسازی توضیحات کاملی درباره این پروژه دادند. این پروژه در ابتدا دسترسی روستایی بوده است، اما به‌دلیل این که جلو فرصت‌سوزی را می‌گیرد و ۳۰ کیلومتر مسیر را برای مردم منطقه و مسافران به شهر طالقان نزدیک می‌کند، می‌توان به‌عنوان یک جاده گردشگری از آن استفاده کرد.

شهبازی ادامه داد: در صحبت‌های قبل عنوان شده بود که این پروژه در پایان فصل تابستان به سرانجام برسد، اما همانطور که وزیر راه و شهرسازی گفت ایمن‌سازی سفر و آرامش خاطر مردم باعث شد که وزارت راه و شهرسازی تدابیر ایمن‌تری را بیاندیشد.

استاندار البرز توضیح داد: با امکانات استانی و تدابیر وزیر راه وشهرسازی و بر اساس تصمیمات گرفته شده برای تشکیل کارگروه و ایمن‌سازی مسیر و همچنین نبود محدودیت بودجه برای اتمام این جاده با توجه به پیشرفت ۸۰ درصدی آن، امیدواریم این پروژه بدون تونل، با دسترسی جاده کنارگذر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.