شناسهٔ خبر: 70714 - سرویس استان‌ها

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

تاکید وزارت راه و شهرسازی بر اتمام مسکن مهر بدون مشکل حقوقی تا پایان امسال

نبیان در سنندج مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از تاکید وزارت راه و شهرسازی بر اتمام مسکن مهرهای بدون مشکل حقوقی در تمام استانها تا پایان امسال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان ، علی نبیان همراه با اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن برای بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر و املاک و اراضی ملی از صبح شنبه وارد سنندج شده و از چندین پروژه مسکن مهر و مسکن مشارکتی در سطح شهر سنندج بازدید کردند .

نبیان در جریان این بازدیدها خواستار سرعت بخشی به روند ساخت مساکن مهر شده و ضمن اشاره به بسته شدن مسکن مهر در تعدادی استانها اظهار کرد : تلاشمان این است که پرونده مسکن مهر در سایر استانها نیز به اتمام برسد .

وی هم چنین با اشاره به اهمیت طرح اقدام ملی گفت : در طرح اقدام ملی ساخت ۴۰۰هزار واحد در دستور کار قرار دارد که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید که کردستان شهر جدید ندارد واقع شده است ، ۱۰۰هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۱۰۰هزار واحد نیز در پروژه های بازآفرینی شهری احداث میشود که ان شالله عملیات اجرایی آنها بزودی اغاز میشود .

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن بعدازظهر شنبه نیز در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی کردستان بر همدلی و تعامل تمام دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای دستیابی به اهداف تعیین شده از جمله طرح اقدام ملی تاکید کرد .