شناسهٔ خبر: 70730 - سرویس ریلی

قائم‌مقام راه‌آهن:

استراتژی‌های جدید راه‌آهن در مرحله تصویب هیات مدیره قرارگرفته است

حسین عاشوری قائم مقام مدیرعامل راه آهن، طرح تحول سازمانی را یکی از طرح های استراتژیک این شرکت دانست و گفت: استراتژی‌های جدید راه آهن در مرحله تصویب هیات مدیره قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، «حسین عاشوری» در جلسه تودیع مجری طرح تحول سازمانی راه آهن با بیان اینکه تحول سازمانی امری مستمر و دائمی در شرکت راه آهن است، افزود: برنامه‌ریزی برای ارتقای سیستم اداری و سازمانی شرکت راه آهن باید به صورت مستمر تداوم داشته باشد تا استراتژی‌ها اهداف و برنامه‌های جدید در بدنه راه آهن نهادینه شود.

عضوهیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در سال های گذشته در دفتر طرح تحول سازمانی راه آهن، پژوهش های مناسبی صورت گرفته که این باعث تولید اطلاعات ارزشمندی در راه آهن شده است که باید با جدیت دنبال تصویب و اجرایی شدن آنها باشیم.

قائم مقام مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه هر موضوعی که در زندگی انسانها به عنوان اهداف تبیین و با جدیت دنبال شود، قطعا به غایت و به نتیجه خواهد رسید، افزود: در این راستا تحول سازمانی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که در بلند مدت به حصول نتیجه منجر شود.

عاشوری بر تغییر و تحول سازمانی به عنوان یک امر مستمر و دائمی در راه آهن تاکید کرد و گفت: این مساله در دستگاه های اجرایی مختص به یک دوره خاص نیست و هرگونه تحولات ساختاری با نظر مثبت مدیر ارشد سازمانی اتفاق می افتد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خدمات و اقدامات « مصطفی ستاک » مجری طرح تحول سازمانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، قدردانی شد.