شناسهٔ خبر: 70738 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

تمامی دستگاه‌های دولتی موظف‌اند زمین‌های مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند

نبیان علی نبیان در دومین روز از سفر خود به استان کردستان با اشاره به ماده ۶ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن گفت: براساس این قانون تمامی دستگاه‌های دولتی موظف‌اند زمین‌های مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند تا بتوانیم از این زمین‌ها برای ساخت مسکن استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، افزود: همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی استان باید به شناسایی این زمین‌ها بپردازند تا بتوانیم برای ساخت مسکن کارکنان دولت و سایر طرح‌های‌مان در ساخت مسکن از آن‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تشکیل جلسات با حضور تمامی اعضای خانواده وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: تعامل بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی به حل سریع‌تر مشکلات مردم و رضایت‌مندی بیش‌تر آن‌ها نه‌تنها از این وزارتخانه که از کل نظام منجر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از همکاری و هماهنگی معاون عمرانی استاندار کردستان با اداره کل راه و شهرسازی ابراز خشنودی کرد و ادامه داد: این همکاری در حوزه راه، مسکن و شهرسازی می‌تواند به ما هم در تامین منابع مالی و هم در حوزه‌های تصمیم‌گیری و اجرا کمک فراوانی کند.

وی همچنین با اشاره به بازدیدهایی که در دو روز گذشته از پروژه‌های مسکن مهر سنندج و بانه به عمل آورده افزود: وضعیت مسکن مهر در استان کردستان چه از لحاظ کیفیت ساخت و چه برنامه زمان‌بندی اتمام پروژه‌ها رضایت بخش است هرچند باید در مورد پروژه‌های مسکن مهری که مشکلاتی برای اتمام دارند بیشتر بکوشیم تا بتوانیم طبق برنامه اعلام شده آن‌ها را تا پایان امسال به متقاضیان تحویل دهیم.

علی نبیان در سفری که به همراه اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به استان کردستان داشته از پروژه‌های مسکن مهر سنندج و بانه بازدید کرده در این بازدیدها نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی نبیان را همراهی می‌کردند. معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین عصر دیروز در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان حضور یافت.