شناسهٔ خبر: 70764 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

منازل روستایی "چرام" و "دوگنبدان" از زلزله آسیب جدی ندیده‌اند/ ریزش جزیی محور چرام-دوگنبدان برطرف شد

اعلام زلزله عبدالمجید نژادصفوی با اشاره به وقوع زلزله ۵/۲ دهم ریشتری در ژرفای ۱۰ کیلومتری زمین در مناطقی از این استان گفت: خوشبختانه خسارت‌های این زلزله در حد ترک‌خوردگی برخی منازل روستایی گزارش شده است.

عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسای، کانون این زلزله را شهرستان "چرام" عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این زلزله خسارت جانی جدی نداشته است.

وی افزود: تعدادی از واحدهای روستایی مناطق چرام و دوگنبدان به دنبال زلزلزله ترک‌ خورده‌اند ولی هیچ ریزشی تا این لحظه گزارش نشده است؛ همچنین در محور مواصلاتی چرام به دوگنبدان که یک محور فرعی است، شاهد ریزش جزئی بودیم که البته منجر به مسدود شدن این مسیر نشده بود ولی با سرعت عمل ادره کل راهداری این ریزش جزیی نیز برطرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این زلزله دو پس‌لرزه ۳/۳ و ۳/۵ دهم ریشتری هم به دنبال داشته است، گفت: همکاران مدیریت بحران اداره کل راه و شهرسازی و ارزیابان بنیاد مسکن در منطقه حضور دارند و در حال بررسی دقیق خسارت‌های وارد شده به منازل مسکونی هستند.