شناسهٔ خبر: 70782 - سرویس استان‌ها

جلسه آموزشی و توجیهی یاوران نماز برگزار شد

جلسه اردبیل نشست آموزشي و توجيهي ياوران نماز شهرستان اردبيل با حضور مديران ستاد اقامه نماز كشور و هسته هاي مركزي ستاد اقامه نماز در محل اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل, در راستاي منويات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) در اجلاس سراسری نماز مبني بر اينکه «ترویج و توسعه اقامه نماز یک وظیفه همگانی است» و  اینکه معظم له خطاب به ياوران نماز سفارش نموده اند «مدارس را مزين كنيد به نماز خواني نوجوانان، اين برترين تضمين براي سلامتي آينده جامعه است» و در ادامه فرمايشاتشان تاکید نمودند یاوران نماز باید در کلیه مدارس استان شکل گرفته و برای برپایی اقامه نماز همت نمايند.

به همین منظور نشست آموزشي و توجيهي ياوران نماز شهرستان اردبيل با حضور حاج آقا شكوري مسئول ياوران نماز ستاد اقامه نمازكشور، حاج آقا عبدي رئيس ستاد اقامه نماز استان و جمعي از کارکنان آن مجموعه و هسته هاي مركزي ستاد اقامه نماز شهرستان اردبيل در محل اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل برگزار شد.

اعضای جلسه در راستای  ارتقاي ياوران نماز در مساجد مدارس و تشويق و ياري دانش آموزان به نماز با استفاده از تمام ظرفيت ها بحث و تبادل نظر کردند.

شایان ذکر است این جلسه به منظور استفاده از ظرفیتهای دانش آموزان کارکنان راه و شهرسازی استان بعنوان یاوران نماز در مدارس در محل سالن جلسه اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل برگزار شد.