شناسهٔ خبر: 70840 - سرویس استان‌ها

انتصاب در راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)

عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با حکم استاندار به عنوان عضو شورای پدافند غیرعامل استان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، امیر عمیدی مدیراین اداره کل در دیدار با کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن ارائه گزارشی از ساختار جدید اداره کل در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه پدافندغیرعامل، از مسائل و مشکلات موجود در انجام برنامه های این مهم سخن گفت.

 همچنین وی به این مطلب که بیشترین سعی دستگاهها به جهت عدم آسیب پذیری در برابر مشکلات انسان ساز و همچنین مخاطرات طبیعی می باشد در خصوص راه حل ها و عدم وجود اعتبار کافی به منظور انجام اقدامات به جهت مصون ماندن دستگاه های اجرای از حملات سایبری پرداخت.

ا عمیدی با اشاره به موضوع اجرا و احداث مسیرهای دسترسی و کنارگذرها در محور اصلی تهران مشهد در صورت تخصیص اعتبار، حمایت و تعامل بیش از پیش بین همه دستگاهها و نهاد ها به ویژه استانداری را عامل موفقیت در این زمینه دانست.

در ادامه حسین نادعلی  دبیر کارگروه پدافند غیرعامل اداره کل گزارشی در خصوص انجام برنامه هایی در این حوزه از قبیل برپایی نمایشگاه محیطی انتشار و توزیع پوستر و بنر های تبلیغاتی و انجام مانور  و ... در سال های گذشته ارائه کرد.

در پایان کارخایی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه راه و شهرسازی و با اهمیت خواندن آمادگی و برنامه ریزی کلیه دستگاهها در جهت مقابله با حمله های سایبری که از طرف دشمنان نظام طراحی می شود و مشکلات دیگر ، رعایت اصول پدافند در کل کشور را منوط به حمایت همه جانبه دستگاههای مرتبط دانست همچینن با اعلام این مطلب که حوزه راه در شرایط خطر و بحران همیشه در صف اول بوده است ،حمایت همه جانبه شورای پدافند غیر عامل استان را از اداره کل راه وشهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) اعلام داشت.