شناسهٔ خبر: 70984 - سرویس استان‌ها

با اجرای پکیج های ایمنی صورت پذیرفت؛

بهره‌برداری از باند دوم محور ارتباطی خاصبان - سرای در قطعه ۴ آزاد راه تبریز - ارومیه

ایمن سازی جاده با اجرای پکیج های ایمنی در مسیر ارتباطی خاصبان - سرای در قطعه ۴ آزاد راه تبریز - ارومیه واقع ، عبور ترافیک از باند دوم مسیر انجام پذیرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداه کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی, عباسعلی شیری گفت: با انجام پکیج های ایمنی شامل نصب علائم, خط کشی, هدایت ترافیکی و در مسیر ارتباطی خاصبان – سرای عبور ترافیک از باند دوم مسیر قطعه ۴ آزاد راه تبریز - ارومیه انجام پذیرفت.   

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداه کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان افزود: باند دوم که به طول ۵۰۰ + ۲۸ کیلومتر تحت عبور جریان ترافیک قرار گرفته  با همت همکاران این اداره و در بازه زمانی یک ماهه تحت عملیات ایمن سازی قرار گرفته و کلیه علائم مورد نیاز بر اساس اولویت بندی نصب و خط کشی محور صورت پذیرفته است .

شیری با اشاره به عملی کردن شعار "اقتصاد مقاومتی" در پروژه مذکور را از شاخص های قابل توجه در عملیات اجرائی بیان و بر تداوم نهضت صرفه جوئی در دیگر پروژه های ایمنی راه تاکید کرد .

وی در ادامه نیز به مقوله ارتقای ایمنی در محورها اشاره کرد و گفت: در محورهای ارتباطی استان، عملیات رنگ آمیزی  و خط کشی در حوزه شهرستان تبریز آغاز و با تهیه رنگ مورد نیاز عملیات رنگ آمیزی در سایر محورهای ارتباطی استان نیز تسری خواهدیافت.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداه کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان درپایان افزود: ارتقاء سطح کیفی علائم عمودی و منظر آرایی محورهای ارتباطی با توجه به دید بصری کاربران جاده ای و آرامش خاطر روحی و روانی کاربران جاده ای از مجزای زنگ آمیزی پایه های علائم و حفاظهای فلزی در  دستور کار اداره ایمنی راه و حریم قرار دارد.