شناسهٔ خبر: 70986 - سرویس استان‌ها

معاونان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از محور ارتباطی هراز بازدید کردند

بازدید معاونان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بازديد از محور هراز بر افزایش ارتقای ایمنی در این محور تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، حیدر مطاعی در این بازدید عنوان کرد : اقبال و استقبال عموم كاربران جاده اي براي تردد از سطح محور مذكور بالاست ، از اين رو اميدواريم با برنامه‌ريزي و با تلاش مضاعف بتوانيم در جهت ارتقاء ایمنی محور هراز گام های ارزنده ای برداریم.

معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در ادامه ضمن قدرداني از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به‌منظور افزايش ارتقای ايمني محورهاي ارتباطي این استان تصريح کرد: با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد مسافرين به مازندران مي طلبد محورهاي اين استان همواره ايمن و استاندارد باشد.

مطاعی ضمن قدرداني از زحمات راهداران اظهار داشت : راهداران فرشتگان هميشه بيدار جاده‌ها هستند و حضور پر رنگ آنان در جاده‌ها، آرامش و امنيت را براي مسافرين به همراه دارد.

وی به اقدامات ايمن سازي در سطح محور هراز اشاره و افزود: با توجه به تردد ميليوني مسافر و گردشگر اقدامات وسيع و گستردهاي در خصوص ايمن‌سازي محور در قالب اجراي روكش آسفالت، خط كشي، نصب علائم، اَشكارسازي نقاط پر حادثه و ... به اجرا در آمده است.

رضا اکبری نیز در حاشيه بازديد ضمن اشاره به شرايط جغرافيايي و محيطي استان تصريح کزد: مازندران با وجود نقاط گردشگري و ديدني مي‌تواند با سرمايه گذاري مناسب و راه ارتباطي ايمن و درست از طريق جذب مسافر  و گردشگر سهم بسيار زيادي در رشد و  شكوفايي اقتصاد براي خود منطقه و كشور داشته باشد.

معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي در ادامه، خواستار توجه ويژه به محورهاي ارتباطي مازندران شد و عنوان نمود : تعريض و ارتقاء جاده هاي مازندران نيازمند عزم ملي است.

اکبری در ادامه به پروژه‌های راهسازی و تعریض این محور اشاره و يادآور شد : خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و كار آزموده در محل پروژه‌ها، اميد آن است هرچه زودتر شاهد بهره‌برداري نهايي از پروژه‌هاي مذكور باشيم، چرا كه حق مردم شريف ايران اسلامي است كه جاده‌هايي ايمن و استاندارد داشته باشند.

معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اقدامات ايمن‌سازي محور را براي كاهش تصادفات و تلفات جاده‌اي بسيار مثمر ثمر دانست و خاطر نشان ساخت : علاوه بر ايمن سازي محورها ، رعايت قوانين و مقررات از سوي كابران جاده اي نيز مي تواند عامل مهمي در جهت كاهش سوانح رانندگي باشد.