شناسهٔ خبر: 70992 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از پایگاه خبری وزارت راه:

مصوبات بانک مسکن در خصوص طرح اقدام ملی اطلاع‌رسانی می‌شود

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پایگاه خبری وزارت راه ابوالقاسم رحیمی‌انارکی در بازدید از پایگاه خبری وزارت راه، فعالیت پایگاه را مورد تقدیر قرار داد و گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص طرح اقدام ملی باید اطلاع‌رسانی درست و باکفایتی باشد که ضمن در نظر گرفتن نیازهای واقعی در بحث اجرا نیز تاثیرگذار باشد تا نقاط ضعف، کمبودها و کاستی‌ها، هرچه زودتر شناسایی و اطلاع‌رسانی شوند و اقدام در خصوص آنها انجام شود تا بتوان به این روش در کل اجرای طرح، شاهد تاثیرگذاری باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن، ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن ضمن حضور در وزارت خانه راه و شهرسازی به  مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارتخانه بازدید کرد و در جریان این بازدید، گفت: ارتباط مناسب و تنگاتنگی بین بانک مسکن و پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که این زمینه، بانک و وزارتخانه می‌توانند مکمل هم عمل کنند.

مدیرعامل بانک مسکن خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی، بانک مسکن به عنوان یکی از ارکان اصلی حضور جدی و فعالی دارد که در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی مسکن که صبح امروز به ریاست مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ساختمان وزارتخانه برگزار شد در مورد جزئیات آن به تفصیل سخن گفته شد.

رحیمی‌انارکی ضمن تاکید بر نقشه رسانه، تبلیغات و اخبار صحیح در خصوص روند اجرای طرح اقدام ملی، از تصویب پیوست تبلیغاتی و رسانه‌ای در خصوص طرح اقدام ملی خبر داد و افزود: بناست تا اطلاع رسانی و تبلیغات اجرای طرح اقدام ملی با همکاری وزارتخانه دنبال شود.

مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص طرح اقدام ملی باید اطلاع‌رسانی درست و باکفایتی باشد که ضمن در نظر گرفتن نیازهای واقعی در بحث اجرا نیز تاثیرگذار باشد تا نقاط ضعف، کمبودها و کاستی‌ها، هرچه زودتر شناسایی و اطلاع‌رسانی شوند و اقدام در خصوص آنها انجام شود تا بتوان به این روش در کل اجرای طرح، شاهد تاثیرگذاری باشیم.

رحیمی‌انارکی یادآور شد: گروه مفید و کارآیی در پایگاه خبری مشغول به فعالیت هستند که از سال ۹۳ آغاز به کار کرده‌اند.

وی ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار و رسانه، تصریح کرد: مصوباتی که بانک‌مسکن در خصوص طرح اقدام ملی خواهد داشت حتما اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

مدیرعامل بانک‌مسکن گفت: در خصوص اقدام بانک مسکن در خصوص طرح اقدام ملی، بخشی از کار در خصوص تامین مالی این طرح است که نیاز به کمک‌های دیگر بانک‌ها در این زمینه، وجود دارد. همچنین بخشی از کار نیز به صورت تخصصی در خصوص تولید مسکن برعهده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن است که در این زمینه، مجموعه اقداماتی در دست پیگیری است که گزارش آن طی مصاحبه‌هایی در این باره، تشریح شده است.