شناسهٔ خبر: 71005 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان:

تامین مصالح از مهمترین چالش پروژه های عمرانی در حوزه راه

جلسه گیلان مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در دیدار با معاون عمرانی استانداری گفت: تامین مصالح از مهمترین چالش پروژه های عمرانی در حوزه راه محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان, با هدف بررسی روند اجرایی پروژه شلمان- املش ودیگر پروژه های راهسازی شهرستان املش  جلسه ای با حضور علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان،مدیرکل راه وشهرسازی گیلان وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در املش برگزار شد.

در این جلسه ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان عدم تامین مصالح را از مهمترین چالش حوزه راهسازی عنوان کرد وافزود:درحال حاضرعلت کندی این پروژه نبود مصالح است که امیدواریم این مشکلات با همکاری دستگاههای مرتبط مرتفع گردد تا بتوانیم این پروژه را به سرانجام مطلوب برسانیم .

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان عدم تامین اعتبار را ازدیگر عوامل مهم در کندی پروژه ها برشمرد وافزود: اگر اعتبارات لازم در بخش پروژه‌هاي راه‌سازي در زمان مقرر تامين شود به طور طبيعي سرعت اجراي پروژه‌ها طبق روال پیش می رود وکار به تاخیر نمی افتد.