شناسهٔ خبر: 71032 - سرویس استان‌ها

به مناسبت روز خبر نگار صورت گرفت؛

مدير كل راهداري وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی با اصحاب رسانه ديدار کرد

بديعي‌مقدم مدير كل راهداري وحمل ونقل جاده‌اي خراسان شمالي در دیدار با اصحاب رسانه بیان داشت: رسانه به عنوان بازوی پرتوان اداره كل در بحث ايمنی عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان خراسان شمالي, همزمان با فرارسيدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار علي اصغر بديعي مقدم  مدير این اداره كل به همراه مدير روابط عمومي خود زهرا نودهي از خبرگزاريها واصحاب رسانه ديداري داشتند .

در اين ديدارها بديعي مقدم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، بيان داشت : هفدهم مرداد فرصت مغتنمي است برای قدردانی و ارج نهادن به منادیان حقیقت و ثبت‌کنندگان واقعیت بر سپهر تاریخ، قشر فرهیخته‌ای که بیشترین تاثیر را در پویایی، بالندگی، نشاط سیاسی و اجتماعی کشور دارند.

در این ميان نيز توضيحات مختصري در خصوص عملكرد اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي ارائه داد و يكي ازوظايف اصلي اداره كل را ارتقاء فرهنگ ايمني وافزايش آگاهي عموم درراستاي رعايت نكات ايمني به منظور كاهش تصادفات جاده اي برشمرد و خاطرنشان کرد:  رسانه به عنوان بازوي پرتوان اداره كل در بحث ايمني عمل نموده است واز تعامل اصحاب رسانه كمال تقدير و تشكر را داشت.