شناسهٔ خبر: 71038 - سرویس استان‌ها

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه معاونان از دفاتر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها

خبرگزاری رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی در آستانه روز خبرنگار از بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه معاونان از دفاتر روزنامه ها و خبرگزاریها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، سید داود دانشمند گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان روزنامه نگاران و خبرنگاران را یکی از مهمترین پایه های توسعه استان دانست، روزنامه نگاران با اطلاع رسانی مناسب و بجا از برنامه های توسعه ای استان ، مقدمات رشد و توسعه پایدار استان را فراهم می کنند، بطور کلی کار اصلی و مهم روزنامه نگاران فرهنگ سازی در سطح جامعه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک روز خبرنگار ، از عملکرد اصحاب رسانه و مطبوعات تقدیر کرد و افزود : خبرنگار می تواند در راستای رسالتی که برایش تعریف شده، در نهایت منجی جامعه باشد.

وی خبرنگار را پل ارتباطی بین مردم با مسئولان دانست و ادامه داد: به همین خاطر انعکاس واقعیت ها و تواضع در نوشتن ، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف از وظایف اصلی خبرنگار خوب و با وجدان است.

لازم به یادآوری است دکتر مصطفی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین اداره کل با خبرگزاری ایرنا ، روزنامه اترک ، روزنامه خراسان شمالی و معاونت خبر صدا و سیمای مرکز استان دیدار داشتند و روز خبرنگار را به این عزیزان تبریک گفتند .

۱۷ مرداد در تقویم ایران اسلامی به مناسبت شهادت شهید «محمود صارمی» خبرنگار ایرنا در مزارشریف افغانستان در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ به عنوان «روز خبرنگار» نام گرفته است.