شناسهٔ خبر: 71100 - سرویس استان‌ها

انجام روکش آسفالت راه‌های روستايی شهرستان ساری

آسفالت راه روستایی رئيس اداره اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ساري از بهسازی و روکش آسفالت راه های روستايی اين شهرستان با هدف بهسازی و ايمن سازی محورهای روستايی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، سيد علي صادقي ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت : راههاي مواصلاتي يكي از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادي و اجتماعي هر كشور محسوب شده و از اين رو راههاي روستايي به دليل اتصال روستاها و مناطق روستايي و عشايري به شهرها و مراكز صنعتي مي توانند نقش بسيار مهمي را در جا به جايي محصولات كشاورزي و دامي ايفاء نمايند.

وي تصريح نمود : اين اداره در راستاي فعاليتهاي خود در زمينه ايجاد راه هاي روستايي ايمن ، عمليات بهسازي و روکش آسفالت راه های روستايي" چالو " ، " خلرد " ، " کرچا -  علی آباد "  و " پهنه کلای جنوبی " اين شهرستان به طول ۳۸۰۰ متر در ماه اخیر به اجرا در آمد.

صادقی در ادامه به عمليات اجرايي مرمت و شن ریزی محورهاي روستايي " میرافضل " ، "واوسر" و "تیله بن" ، " قلعه " " آغوزگله " ، " آتین " و ... در بخش چهاردانگه اين شهرستان به طول ۳۵ کیلومتر اشاره و خاطر نشان ساخت : خوشبختانه با نگاه ويژه دولت و پيگيري هاي مستمر مسولين ذيربط اقدامات بسيار گسترده اي در زمينه بهسازي راه هاي روستايي در شهرستان ساري در دست اجرا بوده كه اميدواريم اين تلاش ها با تعامل به بار بنشيند تا به فضل خداوند شاهد ايجاد راه هاي دسترسي ايمن و مناسب براي روستاييان عزيز باشيم.

وي يادآور شد : از ۱۴۵۷ كيلومتر راه ارتباطی مرکز مازندران ، مقدار ۱۱۵۵كيلومتر راه روستایی بوده که از این مقدار ۶۴۳ کیلومتر آسفالته است.