شناسهٔ خبر: 71315 - سرویس هوایی

پيام اميرمکری به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران طی پيامی سالروز بازگشت آزادگان به وطن را تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این پیام آورده است: جنگ هشت ساله را اگرچه بر کشور ما تحمیل کردند اما در واقع به دفاع مقدسی منجر شد که یادگاران گرانقدری را برجای گذاشت؛ شهدا، جانبازان و آزادگان.

وی ادامه داده است: مردان و زنانی که طی هشت سال در جبهه‎های مختلف در مقابل دشمن ایستادند و از اسلام و ناموس خود دفاع کردند و در این راه جان و تن فدا کردند و یا به اسارت رفتند.

امیرمکری افزوده است: آنها که به اسارت رفتند با وجود تمام رنج‎ها، اما بر سر اعتقادات و بیعت با امام خود ماندند و آزادمردانه چشم به دیدار دوباره وطن دوختند. آنچنان که سرانجام آزاده و با افتخار به وطن بازگشتند و جانهایمان را از وجود خود و عطر شهدا سرشار کردند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داده است: اینجانب روز بازگشت آزادگان به ویژه آزادگان شاغل در شرکت فرودگاه ها به میهن اسلامی را تبریک می‎گویم و از خداوند بزرگ می خواهم که توفیق تداوم راه این بزرگواران را نصیبمان سازد.