شناسهٔ خبر: 71319 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

رفع نقص و تعمیر کامل سیستم روشنایی پایانه مرزی مهران

روشنایی تونل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از رفع نقص و تعمیر کامل سیستم روشنایی پایانه مرزی مهران به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام، نوراله دلخواه اظهار داشت: افزایش سطح ایمنی در جاده‌ها یک ضرورت و از اهداف اصلی سازمان راهداری است و این موضوع در تونل‌ها حساسیت بیشتری داشته و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی گفت: رفع نقص و تعمیر کامل سیستم روشنایی پایانه مرزی مهران به طول ۱۲ کیلومتر از پل زائر تا پایانه مرزی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: رفع نقص و تعمیر سیستم روشنایی در تونل‌های آزادی، کربلا و پیامبر اعظم استان ایلام به طول بیش از ۳ کیلومتر انجام شده است.

دلخواه با بیان اینکه بیش از ۳ کیلومتر از تونل‌های استان ایلام از لحاظ روشنایی رفع نقص و تعمیر شده اند بیان کرد: تونل آزادی ۱۲۰۰ متر، تونل کربلا ۴۲۰ متر و تونل پیامبر اعظم به طول ۱۵۰۰ متر از لحاظ روشنایی تعمیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه عملیات روشنایی پلیس راه سپتون شهرستان دهلران در حال اجرا بوده و تا اربعین به بهره برداری می‌رسد اضافه کرد: تمام محور‌های مواصلاتی استان ایلام به چراغ چشمک زن مجهز شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه روشنایی کنارگذر شرقی استان ایلام به طول ۸ کیلومتر انجام شده است گفت: همچنین عملیات روشنایی مهدی آباد به طول۱۶۰۰ متر تکمیل و به پایان رسیده است.