شناسهٔ خبر: 71333 - سرویس استان‌ها

۹۱ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان فارس توزیع شد

لاستیک مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس از توزيع بيش از ۹۱ هزار حلقه لاستيك طي ۱۳ ماه گذشته ميان رانندگان انواع وسائط نقليه سنگين استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس,  علیرضا سياهپور اظهار داشت: اين تعداد حلقه لاستيك در قالب ۴۷ هزار و ۲۰۰ حواله از تيرماه ۹۷ در سايزهاي مختلف بين رانندگان ناوگان فعال جاده اي كالا و مسافر توزيع شده است.

وي با اشاره به اين مطلب كه استان فارس با دارا بودن بيش از ۳۶ هزار دستگاه انواع وسائط نقليه سنگين باري (بيش از ۱۰ درصد كشوري) و فعاليت ۵۶ هزار راننده حرفه‌اي (داراي كارت هوشمند در بخش حمل و نقل كالا) رتبه نخست استاني را عهده دار مي باشد تصريح كرد : پيگيري درخواست‌ها و تلاش در راستاي رفع معضلات و مشكلات مختلف رانندگان به صورت مستقيم ( چهره به چهره ) در ديدارها و بازديدهاي ادواري و سرزده مسئولان مرتبط در مركز استان و شهرستان ها از جمله اهداف برنامه ريزي و تعريف شده اين اداره كل در تمامي ايام سال است.

سياهپور اضافه كرد : با توجه به رويكرد جدي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در صيانت از حقوق كاربران بويژه رانندگان حرفه‌اي ، تمامي اين تلاشگران مي توانند براي ارائه هرگونه شكايت و همچنين پيشنهادات سازنده خود از طريق سامانه كشوري رسيدگي به شكايات (شهراه) و همچنين سامانه پيام كوتاه ۳۰۰۰۱۴۱ مراتب نقطه نظرات خود را تا أخذ نتيجه اعلام کنند.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس در زمينه ارائه لاستيك تشويقي (خارج از طرح مصوب) به آن‌دسته از رانندگاني كه جهت تخليه به موقع كالاها در بندر امام خميني(ره) حضور يافته اند گفت : تاكنون در قالب ارائه ۹۷۶ حواله ۱۹۵۲ حلقه لاستيك صرف نظر از سهميه تنظيمي پيمايش ناوگان در بين رانندگان استان فارس توزيع شده است.

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس در شاخص های بخش حمل و نقل همچون طول راهها ، طول راههای شریانی ، تعداد رانندگان ، میزان تردد و.... همواره از جمله استانهای برتر کشور بوده است.