شناسهٔ خبر: 71368 - سرویس استان‌ها

تجلیل از فعالیت های پژوهشی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

کتاب مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی حامد معروف، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی، حامد معروف، دو اثر «ایمنی عابرین پیاده» و «جان انسان ها را حفظ کنید» را ترجمه کرده است.

در پیام فرهاد صالحیان، خطاب به مهندس حامد معروف آمده است: هر اقدامی در جهت ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده ای کشور و کمک به افزایش دانش و ظرفیت های سازمانی جهت به کارگیری روش های بهینه و به روز دنیا در زمینه مدیریت ایمنی جاده ای، جای قدردانی و ارزش دهی دارد. خاصه آن که این قبیل اقدامات انگیزشی از سوی پرسنل کارشناسی سازمان به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمانی شکل گرفته باشد.

بر این اساس اهتمام و تلاش های جنابعالی در انجام فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی در حوزه ایمنی بویژه ترجمه دو اثر «ایمنی عابرین پیاده» و «جان انسان ها را حفظ کنید» به عنوان بسته فنی و راهنما برای مسئولان و تصمیم گیرندگان حوزه ایمنی و ترافیک را ارج می نهیم.