شناسهٔ خبر: 71467 - سرویس استان‌ها

بازگشت حجاج در قالب ۳۲ پرواز به فرودگاه اصفهان

بازگشت حجاج اصفهان حاجيان استان های اصفهان و چهارمحال و بختياری در دو مرحله در قالب ۳۲ پرواز وارد فرودگاه اصفهان می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های اصفهان، حسن امجدی، مدیرکل فرودگاه های استان  در حاشیه مراسم استقبال از نخستین پرواز ورودی حجاج که با حضور مقام های استانی و مسوولان فرودگاهی انجام شد، ضمن اعلام آمادگی کامل برای استقبال از زایران گفت: پروازهای بازگشت حجاج از دوشنبه ۲۸ مرداد آغازشده و تا ۱۶ شهریور ماه ادامه دارد.

امجدي افزود: زایران استان هاي اصفهان و چهارمحال و بختیاری در دو مرحله از ۲۸ مرداد تا ۳۱ مرداد (كاروان هاي مدينه بعد) و ۱۴ تا ۱۶ شهریور(كاروان های مدينه قبل) در قالب ۳۲ پرواز وارد فرودگاه اصفهان می شوند. طي اين عمليات فرودگاه اصفهان ميزبان ۷۶۹۵ زایر در قالب ۵۲ كاروان خواهد بود.

وی عنوان کرد: از مستقبلان تقاضا مي شود پیش از مراجعه به فرودگاه از طریق راه های ارتباطی شامل پورتال حج سایت فرودگاه به آدرس اینترنتیisfahan.airport.ir/haj  ، کانال اطلاع رسانی سروش فرودگاه به آدرسsapp.ir/isfahanAviation۱  و تلفن ۱۹۹ جهت تماس از شهر اصفهان و تلفن ۳۵۲۷۵۲۰۰ جهت تماس از شهرستان ها از ساعت ورود پرواز مورد نظر اطمينان پیدا کنند.