به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، با توجه به نياز برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين شهروندان ، ديدار مردمي مدیرکل با هم استانیهای عزیز انجام مي گيرد و در اين نشست صميمي شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود مي پردازند .
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با تکریم ارباب رجوع گفت: فردی که وارد اداره کل یا اداره شهرستان و یا هر جای دیگری که به این اداره کل ارتباط دارد می شود باید با آرامش خاطر و رضایت کامل از انجام کار و حسن برخورد همکاران خارج شود و همکاران نیز موظف به تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام کار مردم می باشند .
حسن ربانی ارشد ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح می کنند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات شهروندان عزیز را برطرف سازیم.
وي با بيان اينكه مشکلات مطرح شده در این جلسه عمدتا مرتبط به حوزه مسکن بود ، عنوان كرد: موضوعات و درخواست هاي مردمي در اين جلسات مطرح مي شود و تلاش مي شود با همفكري و اهتمام ويژه، در راستاي رفع چالش هاي پيش روي شهروندان گام هاي موثري برداشته شود.
لازم به ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل بصورت مستمر برگزار می گردد و لذا شهروندان می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان طبقه اول اداره ارتباطات و اطلاع رسانی فرم مربوط به این ملاقات را دریافت نمایند.