شناسهٔ خبر: 71540 - سرویس استان‌ها

۱۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی محور شهرکرد به بروجن و لردگان اختصاص یافت

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای تملک اراضی زمین های مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و لردگان ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری, محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن در منطقه سفید دشت تاکید کرد: با اختصاص این مبلغ باید تا ۳ ماه دیگر بهره برداری از این دو قطعه چهار خطه جاده تا پایان آبان امسال صورت گیرد.

معاون رئیس جمهور افزود: این مبلغ برای تملک زمین های دو قطعه از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح اختصاص داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برآورد اعتبار ساخت مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح ۳ هزار میلیارد ریال است.

داریوش حسینی تصریح کرد: برای اجرای این طرح امسال یکهزار و ۸۰ میلیارد اختصاص پیدا کرد.

وی یادآور شد: با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزاد سازی زمین های واقع در مسیر این طرح روند اجرایی آن تسریع و تا پایان آبان امسال بهره برداری می شود.

نوبخت همچنین از روند اجرایی پروژه راه آهن مبارکه به سفید دشت شهرکرد  و همچنین از پروژه کمربندی شمالی شهرکرد بازدید میدانی کرد.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.