شناسهٔ خبر: 71546 - سرویس وزارتی

همزمان با هفته دولت؛

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان فارس هشت طرح مهم عمرانی را افتتاح می‌کند

محمد اسلامی محمد اسلامی روز یکشنبه به استان فارس سفر می‌کند و ضمن بازدید از تعدادی از پروژه‌های حوزه راه و مسکن، هشت طرح مهم عمرانی را در این استان افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت به منظور بازدید از تعدادی از طرح‌های حوزه‌های راه و مسکن و نیز افتتاح هشت طرح مهم عمرانی روز یکشنبه، سوم شهریورماه به استان فارس سفر می‌کند.

بازدید از محورهای لار-جهرم، دوراهی دبیران-داراب، داراب-فسا، فسا-جهرم-قیر-فیروزآباد، فیروزآباد-کوار-شیراز، آزادراه شیراز-اصفهان و نیز بازدید از ایستگاه راه‌آهن مرودشت بخشی از سفر اسلامی در سفر به استان فارس است. 

وزیر راه و شهرسازی همچنین در بخش دیگری از این سفر هشت طرح مهم عمرانی استان را افتتاح خواهد کرد که از این جمله می‌توان به قطعه دهم بزرگراه شیراز-فسا-داراب-کهگم، قطعه پنجم بزرگراه شیراز-جهرم، قطعه یکم بزرگراه مرودشت-درودزن، قطعه یکم بزرگراه دولت‌آباد-زرین‌دشت، قطعه چهارم بزرگراه جهرم-قیر و قطعه چهارم محور داراب-ایج-استهبان اشاره کرد.

افتتاح ۷۶ کیلومتر راه روستایی و نیز افتتاح هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در سراسر استان از دیگر بخش‌های سفر اسلامی به استان فارس به شمار می‌رود.