شناسهٔ خبر: 71547 - سرویس وزارتی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی:

مسجد جامع ساری افتخار مردم غیرتمند مازندران است

عبوری مهدی عبوری در مراسم افتتاح مرمت و بازسازی مسجد جامع ساری با تقدیر از تلاش‌های پیمانکاران برای بازسازی مسجد جامع ساری گفت: مسجد جامع ساری افتخار مردم غیرتمند مازندران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ‌ مهدی عبوری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم افتتاح مرمت و بازسازی مسجد جامع ساری با بیان اینکه این مسجد تاریخی سال گذشته براثر آتش‌سوزی مهیب تخریب شده بود از جانفشانی آتش‌نشانان که در مدت چند ساعت آتش‌سوزی را مهار کردند، تقدیر کرد.

عبوری در این مراسم گفت: اگر دلسوزی و درایت استاندار وقت نبود، کار بازسازی مسجد تاریخی و مکان مذهبی که یادآور ایثار و رشادت‌های مبارزات انقلاب، اعزام رزمندگان و تشییع شهدای والامقام است، انجام نمی‌شد.

وی با عنوان اینکه حضرت آیت‌الله نظری، صدوقی و دیگر علما بر لزوم تسریع در بازسازی مسجد جامع ساری تاکید داشتند افزود: این کار بزرگ با دستور استاندار وقت بر عهده مدیریت شهری ساری گذاشته شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تقدیر از تلاش‌های پیمانکاران برای بازسازی مسجد جامع ساری گفت: مسجد جامع ساری افتخار مردم غیرتمند مازندران است.

مهدی عبوری با اظهار اینکه هنوز بازسازی سوسنگرد از خاطرات مردم مازندران پاک نشده است از همکاری مردم ساری در آواربرداری مسجد ساری تقدیر کرد و گفت: بلواهایی که در فضاهای مجازی وجود دارد را باور نکنید و سکوت ما ناشی از ضعف نیست و معنای سکوت مخفف سازندگی، کار و تعامل است.

وی در پایان گفت: بی‌مهری‌ها مانع از کار جهادی در این مکان مقدس نشد و با حضور پرشور مردم ساری و ائمه جماعت بازسازی مسجد جامع ساری افتتاح شده است.