شناسهٔ خبر: 71607 - سرویس استان‌ها

در هفته دولت صورت می پذیرد؛

بهره برداري از ۲۳۰ كيلومتر روكش آسفالت و لكه گيري راههاي اصلي و روستايي در هرمزگان

4بانده سرپرست اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از افتتاح و بهره برداري رسیدن ۳۶ پروژه در حوزه راهداري همزمان با هفته دولت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان هرمزگان، يوسف عابديني ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این پروژه ها شامل اجرای بیش از ۲۳۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری راههای اصلی و روستایی و روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ، عملیات تعریض و بهسازی و رفع دو نقطه پر تصادف جهت بهبود سطح رویه و افزایش ایمنی مسیر است.

وی اضافه کرد : اعتباری بالغ بر ۵۴۶۲۰۰ میلون ریال از منابع ملی و استانی جهت تکمیل این تعداد پروژه هزینه شده است  که میتواند تاثیرات مهمی در جهت بهبود سیستم حمل و نقل و روانی تردد داشته باشد .

سرپرست اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به پروژه های مهم در هفته دولت اشاره و بیان کرد : روکش آسفالت محور بندرعباس – بندرخمیر ( محور بندر شهید رجایی) به طول ۶ کیلومتر  ، روکش آسفالت جکدان – جاسک به طول ۳۰ کیلومتر ، تعریض و بهسازی محور تنگ بستک (چاه بنارد ) به طول ۶ کیلومتر و روکش آسفالت محورهای میناب- بشاگرد –به طول ۱۰ کیلومتر از مهمترین پروژه های قابل بهرداری در هفته دولت امسال است .

عابديني خاطرنشان کرد : برخی از این پروژه ها در سال گذشته و برخی در سال جاری وارد مرحله عملیاتی شده و اکنون آماده بهره‌برداری شده است.