شناسهٔ خبر: 71613 - سرویس استان‌ها

همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

آغاز عملیات اجرایی ۲۷۰۰ واحد مسکونی "طرح اقدام ملی مسکن" در شهر جدید گلبهار

گلبهار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت : همزمان با هفته دولت ۲۷۶۲ واحد مسکونی "طرح اقدام ملی مسکن" با حضور استاندار خراسان رضوی اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه اقدام ملی مسکن" مهم ترین طرح مسکن وزارت راه و شهرسازی همزمان با گرامیداشت هفته دولت طرح اجرا و احداث ۲ هزار و ۷۶۲ واحد مسکونی آغاز خواهد شد، افزود: این طرح با حضور مهندس رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و مدیران استانی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن موجب تحول و رونق بخشی در حوزه مسکن می باشد، خاطرنشان کرد: در اجرای این مسکن ها که با مشارکت دولت و بخش خصوصی عملیاتی می شود ، کیفی سازی و استفاده از مصالح مرغوب بوم آورد مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار کیفی سازی و توجه به عرضه و تقاضای مسکن را سیاستی کلان در سرریز جمعیتی کلان شهرهای کشور دانست و تصریح کرد: قطعا این ظرفیت و فرصت مناسبی برای تولید و عرضه مسکن در گلبهار با توجه به افزایش روز افزون جمعیت محسوب می شود.

وی گفت: اجرای این طرح در شهرهای جدید کشور به ویژه شهر جدید گلبهار موجب ایجاد تعادل در تولید و عرضه و همچنین تقاضای مسکن گردد.

گریوانی همچنین با اذعان به اینکه ۷۹۴ واحد مسکن مهر در هفته دولت به متقاضیان واگذار خواهد شد، اذعان کرد: با واگذاری این واحدها حدود ۸۰ درصد واحدهای مسکونی شهر جدید گلبهار تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

شایان ذکر است طرح اقدام ملی مسکن توسط رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در چند شهر جدید کشور اجرا خواهد شد که شهر جدید گلبهار یکی از این شهرها است.