شناسهٔ خبر: 71627 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری بیرجند خبر داد

آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور القورات خراسان جنوبی

محور القورات رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند از آغاز اجرای روکش محور القورات خبر داد و گفت : در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور های مواصلاتی شهرستان بیرجند و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، آسفالت محور مذکور به طول ۷ کیلومتر روکش می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، احمد رضائی صبح امروز در حاشیه بازدید از جاده فرعی القورات اظهار داشت: روکش جدید از تقاطع روستای بلنجاب تا تقاطع محور آرین شهر-نقنج را در برگرفته که با اجرای این روکش رویه آسفالت این محدوده از محور؛ بازسازی و ترمیم خواهد شد.

وی گفت : این پروژه به صورت پیمانی و امانی و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال  از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند با اشاره به اینکه ۷ کیلومتر از رویه آسفالت محور القورات دارای روکش با سطح قابل قبول است خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته ۷ کیلومتر از آسفالت این محور روکش و بهسازی شده است و با اجرای روکش جدید، محور القورات به طور کامل از رویه آسفالت مناسب برخوردار خواهد شد.