شناسهٔ خبر: 71633 - سرویس استان‌ها

بهره برداری از ۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان

احسان منصورکیایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از بهره برداری از ۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصورکیایی گفت: ۸ پروژه‌ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۲۷۹ میلیارد ریال در هفته دولت به  بهره برداری می رسد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: این ایام فرصتی ارزشمند برای میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا ی گرانقدر و تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است.

منصورکیایی خاطر نشان کرد : چهار پروژه‌ این اداره کل در حوزه راهداری است که شامل عملیات تراش ، روکش آسفالت و لکه گیری با آسفالت گرم در حوزه شهرستانهای سمنان،سرخه و آرادان و بهسازی روکش آسفالت  راههای روستایی حوزه شهرستان دامغان در روستاهای رضی آباد، حاجی آباد ، امام آباد- زرین آباد و عوض آباد، جزن و شریفیه وعملیات روکش آسفالت گرم محورسمنان معلمان (جاده نظامی) است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در ادامه افزود :  در حوزه حمل و نقل نیز بهره برداری فاز یک مجتمع های خدماتی رفاهی در شهرستانهای مهدیشهر و دامغان شامل جایگاه سوخت، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، غرفه تجاری با اعتباری بالغ بر ۱۲۵میلیارد ریال وبهره برداری از دو شرکت حمل و نقل در شهرستانهای سرخه و سمنان با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی از دیگر پروژه های این اداره کل برای افتتاح در هفته دولت است.