شناسهٔ خبر: 71717 - سرویس استان‌ها

با حضور معاون سياسی امنيتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی؛

دو پروژه عمرانی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشيه شهر مشهد مقدس افتتاح شد

معاون استاندار در سومين روز از هفته دولت و با حضور معاون سياسی امنيتی و اجتماعي استانداری خراسان رضوی،‌ دو پروژه عمرانی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشيه شهر مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خیری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، محمدرضا اخوان عبداللهيان در حاشيه اين مراسم در خصوص اين پروژه ها گفت: ساختمان مركز جامع سلامت شماره ۲ در حاشيه شهر مشهد مقدس در ۴ طبقه در زميني به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زيربناي ۷۶۰ مترمربع با اعتباري بالغ بر ۹۶۰ ميليون تومان اعتبار هزينه شده است.

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي گفت: اين مركز بهداشت در حاشيه شهر مشهد و منطقه شهرك شهيد رجايي در محدوده خيابان حر ۹ واقع شده و بالغ بر ۱۵۰۰ خانوار ساكن حاشيه شهر مشهد از خدمات اين مركز بهداشت بهره مند خواهند شد.

وي با بيان اينكه همچنين امروز سالن ورزشي ۱۲ بهمن واقع در جاده ميامي در روستاي مهدي آباد به بهره برداري رسيد ، افزود: اين سالن ورزشي در زميني به مساحت ۵ هزار مترمربع و يك ساختمان اصلي به زيربناي ۸۶۰ مترمربع و همچنين يك ساختمان جانبي به مساحت ۲۶۰ مترمبع و محوطه سازي به ميزان ۳ هزار مترمربع ساخته شده وبراي آن مبلغ ۹۲۰ ميليون ريال اعتبار صرف شده است.

گفتني است در اين مراسم  حسن جعفري معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، فرماندارمشهد و جمعي از مسوولين دانشگاه علوم پزشكي مشهد و مسوولين استان حضور داشتند.