شناسهٔ خبر: 71811 - سرویس وزارتی

برگزاری نشست هماهنگی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در وزارت راه و شهرسازی

برگزاری نشست هماهنگی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در وزارت راه و شهرسازی نشست هماهنگی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سال ۹۸ وزارت راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز نشست هماهنگی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سال ۹۸ وزارت راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست که با حضور حسن اسحاقی، مشاور وزیر در امور ایثارگران، مهری صفری مشاور وزیر در امور بانوان، سرهنگ علیرضا افشاری، فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نمایندگان تمام زیرمجموعه‌های  وزارتخانه حضور داشتند، بر روی موضوع هرچه بهتر برگزاری این بزرگداشت و همچنین اولین نمایشگاه تخصصی هفته دفاع مقدس وزارت راه و شهرسازی بحث و تبادل و نظر شد.

در این نشست ضمن تأکید هرچه بهتر و شکوفاتر سی و نهمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، شرایط حضور در نمایشگاه تخصصی هفته دفاع مقدس وزارت راه و شهرسازی که قرار است از ۳۱ شهریور همزمان با شروع این هفته تا هشتم مهرماه در محل باغ‌موزه دفاع مقدس اعلام و در خصوص آن بحث شد.

سرهنگ افشاری و مسئول فرهنگی مرکز بسیج وزارت راه و شهرسازی با اعلام موارد دستورالعمل این بزرگداشت به اهداف و برنامه‌های این هفته که از جمله آن تقدیر از ایثارگران و پیشکسوتان خواهد بود، تأکید کرد.