شناسهٔ خبر: 71864 - سرویس وزارتی

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی؛

اولویت وزارت راه و شهرسازی در فرودگاه امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی است

مهران کفاش مهران کفاش درباره افتتاح ۴ پروژه‌ مهم فرودگاهی و هوانوردی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: اولویت وزارت راه و شهرسازی در فرودگاه امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی، رفاه حال مسافران و صیانت از حقوق شهروندی است.

مهران کفاش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در مراسم  افتتاحیه ۴ پروژه‌  مهم فرودگاهی  و هوانوردی در شهر ‌فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: درحوزه  فرودگاهی رفاه مسافران و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مسافران از اولویت ها و دغدغه های اصلی وزیر راه و شهر سازی است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی افزود: ۴ پروژه‌ای که امروز در شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره)   به بهره‌برداری رسیده با رویکرد  تسهیل در امر تردد مسافران، محوریت تکریم و  رفاه هر چه بیشتر آنان، ارائه خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی هر چه بهتر و بیشتر است. بدیهی است با اجرایی شدن این پروژه‌ها تردد مسافران از مبادی ورودی و خروجی ترمینال‌ها با تسهیلات بهتری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان امسال علاوه بر پیشرفت‌های چشمگیر در تسهیلات خدمات‌رسانی در مبادی ترمینال‌های ورودی و خروجی و افزایش سطح رضایت‌مندی مسافران پروازهای بین‌المللی و داخلی، به‌زودی شاهد تحولات اساسی  درسایر حوزه‌های  فعالیت‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جمله منطقه آزاد و مناطق تجاری و ... نیز باشیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اظهار خرسندی از کیفیت خدمات‌رسانی و تلاش مجدانه  مسئولان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در راستای سیاست‌های تببین شده از سوی وزریر راه و شهرسازی، ابراز امیدورای کرد با نوآوری و ابتکار در عرضه فعالیت‌های فرودگاهی دامنه این فعالیت‌ها هرچه بیش‌تر تقویت گشته و در آینده نزدیک شاهد افزایش سطح  خدمات‌رسانی بهینه و بهره‌وری هرچه بیش‌تر باشیم.
وی در پایان برای کلیه مسئولان توفیق خدمتگزاری صادقانه، همدلی و ‌وحدت هرچه بیش‌تر آرزو کرد.