شناسهٔ خبر: 71918 - سرویس استان‌ها

در هفته دولت انجام شد؛

بهره‌برداری از پروژه تعریض ، بهسازی و آسفالت محور کیاکلا – جویبار

افتتاح در جویبار در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه تعریض ، بهسازی و آسفالت محور کیاکلا -جویبار به طول ۶/۴ کیلومتر با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، در این مراسم با حضور نمایندگان مردم قائمشهر ، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان ، فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی همراه بود پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت محور کیاکلا – جویبار به طول ۴۶۰۰ متر و با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار کاربران جاده ای قرار گرفت.

سرپرست اداره راه و شهرسازی قائمشهر، جویبار و سیمرغ ضمن اعلام این خبر افزود: همچنین در این روز در حوزه بازآفرینی شهری، پروژه ی روکش آسفالت محلات هدف حاشیه نشینی شهرستان هدف قائمشهر با مبلغ قرارداری معادل ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در مدت قرارداد ۵ ماه به بهره برداری رسید و طی آن حدود ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهری سکونت گاه‌های غیر رسمی شهدا محله ، ترک محله و سمنا دشت قائمشهر به طول تقریبی ۴ کیلومتر و به عرض متوسط ۸ متر آسفالت گردید.

سید مجتبی مرعشی یادآور شد : در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه سامندهی حاشیه رودخانه سیاهرود و پروژه ی احداث مجتمع فرهنگی هنری قائمشهر گلنگ زنی شد.

وی افزود : پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه سیاهرود با مبلغ قرارداد حدود ۵/۱۲ میلیارد ریال بوده که طی آن احداث دیوار وزنی بتنی پلکانی به طول ۲۰۰ متر و به ارتفاع ۵/۴ متر و عرض ۸۵/۲ به همراه پیاده رو سازی ، کف سازی با موزائیک و اجرای جدول و کانیوو در طی مدت ۶ ماه انجام خواهد شد .

مرعشی خاطر نشان ساخت : پروژه احداث مجتمع فرهنگی هنری قائمشهر نیز که مبلغ قرارداد آن ۵۰ میلیارد ریال و مدت قرارداد آن ۲۴ ماه است،  این مجتمع در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع شمال یک سالن آمفی تئاتر و یک ساختمان اداری ۳ طبقه اجرا خواهد شد.