شناسهٔ خبر: 71919 - سرویس هوایی

دیدار مدیرعامل فرودگاه پیام با سفیر ایران در روسیه

فرودگاه پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام روز جمعه ۸ شهریور با حضور در سفارت ایران در روسیه با   سفیر ایران در روسیه دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، نادر ثناگو مطلق که به منظور شرکت در چند  جلسه مشترک با نمایندگان بخش های دولتی و خصوصی روسیه در زمینه های فرودگاهی و بررسی مقدمات سرمایه گذاری مشترک در بخش تولید و به دعوت رسمی رئیس فرودگاه ژوکوفسکی به مسکو سفر کرده است در دومین روز حضور خود در روسیه با دکتر سنایی سفیر ایران دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام از ظرفیت ها و بستر های موجود در منطقه پیام و همچنین آمادگی برای حضور طرف های روسی برای سرمایه گذاری سخن گفت و افزود : حضور ما در کشور روسیه با توجه به ابراز تمایل شرکت های سرمایه گذاری ، تجار و سازمانهای مرتبط در حوزه دریای خزر بر انجام فعالیتهای مشترک با پیام بوده که امیدواریم با برگزاری جلسات مقدماتی زمینه حضور و فعالیت در قالب تفاهم‌نامه های مشترک صورت گیرد. 

وی با اشاره به ظرفیت ها و بازارهای موجود نزدیک منطقه ویژه اقتصادی پیام ادامه داد: با توجه به این مهم و در صورت ایجاد تسهیلات لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی در مناطق ویژه اقتصادی قطعا شاهد افزایش سرمایه گذاری خواهیم بود .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام بازارهای موجود در دو‌کشور را فرصت خوبی برای فعالیت و سرمایه گذاری دانست و اظهار امیدواری کرد: با توجه به جلسات برگزار شده شاهد انعقاد تفاهم‌نامه مشترک و دو جانبه با شرکت های دولتی و خصوصی طرف روسی برای توسعه زیرساخت های خطوط هوایی و همچنین تولید برخی محصولات  از جمله ماشین آلات باشیم .

وی در پایان این نشست صمیمی از سفیر  ایران در روسیه خواست تا نسبت به معرفی امکان‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پیام به طرف های روسی فرصت حضورو فعالیت سرمایه گذاران را فراهم کند.