شناسهٔ خبر: 71923 - سرویس استان‌ها

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنكابن:

راه ايمن عاملی موثر برای آباداني و توسعه تنكابن است

فتحی رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تنكابن عنوان نمود : راه ايمن و مناسب عاملي موثر در جهت آباداني و توسعه این شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، تورج فتحي ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: شهرستان تنكابن به دليل شرايط جغرافيايي و جاذبه هاي فراوان گردشگري همواره پذيراي مسافران بي شماري است كه به اين منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبيعي آن استفاده مي كنند.

وي تصريح کرد : از اين رو محورهاي ارتباطي اين شهرستان در طول سال علي الخصوص ايام تعطيلات پر ترافيك و پر رفت و آمد بوده كه در ميان نيزمحورهاي روستايي و ييلاقي اين منطقه نيز از اين قضيه مستثني نيست.

فتحی ادامه داد : از این رو ایمن سازی محورهای تحت پوشش همواره جز اولویت های این اداره است.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنكابن در ادامه به پروژه های افتتاحی این اداره در هفته دولت اشاره و عنوان نمود : هفته دولت مهمترين مناسبت تقويمي دستگاههاي اجرايي و زمان گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و ۱۵ هزار شهيد دولت بوده ، لذا در اين هفته ۱۰ پروژه در محورهاي ارتباطي اين شهرستان  با اعتباري بالغ بر ۳۳ ميليارد ريال به بهره برداري رساند.

فتحي به پروژه هاي افتتاحی اين اداره اشاره و تصريح نمود : روکش اسفالت سلیمان اباد به طول۱.۵کیلومتر ، روکش اسفالت میدان شهید عزیزپور به هراتبر به طول۳ کیلومتر ، احداث دیواره هدایت آب پل غریب به طول۱۵۰ متر ، احداث گوشواره ها و رادیه و برید پل همت آباد ، احداث پل توساکتی محومر سه هزار ، تعریض پل میرشمس الدین ، احداث دیواره حفاظتی و رادیه و برید پل بازار سلیمان آباد ، احداث دیوار گابیونی اهکچال ، تعریض ابروی دالی راه فرعی دوهزار(بالا اشتوج) و تامین روشنایی محور اصلی تیل پرده به نشتارود بطول ۱.۳ کیلومتر از جمله پروژه های افتتاحی این اداره در هفته دولت بوده است.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنكابن ضمن اشاره به اين مطلب كه از ۱۰۴۰۰كيلومتر راه ارتباطي موجود در مازندران مقدار ۶۴۵ كيلومتر در تنكابن قرار دارد خاطر نشان ساخت : خوشبختانه اين اداره با توجه به محدوديت هاي اعتباري ، اقدامات گسترده و مثبتي را در جهت افزايش ارتقاء ايمني محورهاي تحت پوشش به اجرا در آورد.