شناسهٔ خبر: 71998 - سرویس استان‌ها

آغاز روکش آسفالت محور کارخانه سیمان نمین به روستای گرده

پخش آسفالت مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات روکش آسفالت ۳ کیلومتر از محور کارخانه سیمان نمین به روستای گرده آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل ،علی رحمتی در بازدید ازاین پروژه با بیان اینکه عملیات بهسازی این مسیر به طول ۵ کیلومتر از خردادماه امسال شروع شده افزود: هم اکنون روکش آسفالت مسیر یاد شده بصورت امانی و پیمانی از محل اعتبارات استانی و با مشارکت کارخانه سیمان و معادن موجود در مسیر درحال انجام است.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: تلاش می کنیم طبق قولی که به اهالی شریف منطقه داده ایم این پروژه را تا مهرماه به اتمام برسانیم.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به اینکه محور کارخانه سیمان نمین به روستای گرده و روستاهای اطراف محل تردد وسایط نقلیه سنگین معادن و کارخانه سیمان است و یک لایه آسفالت ریخته شده بخاطر این حجم تردد حتما از بین خواهد رفت از فرماندار شهرستان نمین خواست تا با تخصیص به موقع اعتبار لازم این پروژه،راهداران را در ارائه خدمات شایسته و انجام روکش آسفالت لایه دوم بصورت توپیکا یاری نماید.

وی  تاکید کرد:درصورت عدم تخصیص اعتبار لازم و لایه دوم آسفالت کلیه تلاش های انجام شده برای مسیر یاد شده از بین خواهد رفت.