شناسهٔ خبر: 72003 - سرویس استان‌ها

بهسازی و آسفالت محورهای روستايی شهرستان قائمشهر انجام شد

آسفالت راه روستایی رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قائمشهر از بهسازی و آسفالت محورهای روستايی اين شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، سجاد رحیمی ضمن اشاره به اين مطلب اظهار داشت: شهرستان قائمشهر از جمله شهرستانهايي است كه به لحاظ شرايط جغرافيايي منطقه و تعدد روستاها در آن داراي محورهاي پر رفت و آمد بوده ، لذا ايمن سازي و بهسازي راه هاي ارتباطي اين شهرستان از جمله فعاليتهاي مهم اين اداره است.

وی در ادامه به بهسازي و آسفالت راه روستايي " صنم " در بخش مركزي اين شهرستان اشاره و تصريح نمود: اجراي اين پروژه به طول ۸۵۰ متر و با هزينه اي بالغ بر۲۵۰۰ ميليون ريال انجام شده است.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر به ديگر پروژه روستايي اين اداره اشاره و اظهار داشت : تعریض و آسفالت راه روستايي " قادیکلا " اين شهرستان به طول ۷۵۰ متر با صرف اعتباري بالغ بر۴۵۰۰ ميليون ريال از ديگر پروژه راه روستايي اين شهرستان بوده كه عمليات اجرايي آن به اتمام رسيده است.

گفتني است مازندران داراي ۷۸۶۱ كيلومتر راه روستايي بوده كه مقدار ۲۷۰كيلومتر از آن در شهرستان قائمشهرواقع شده است.