شناسهٔ خبر: 72010 - سرویس وزارتی

در اولین کارگروه عفاف و حجاب تاکید شد؛

کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب به منظور ترویج فرهنگ عفاف برگزار می‌شود

برگزاری جلسه مشاوران بانوان وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های تابعه در خصوص برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس مهری صفری مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی در اولین نشست کارگروه عفاف و حجاب که با حضور مشاوران بانوان معاونت ها ، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه برگزار شد، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب برای ترویج فرهنگ عفاف در جامعه بزرگ راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در اجرای مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی، اولین نشست کارگروه عفاف و حجاب بانوان وزارت راه و شهرسازی  به ریاست مهری صفری مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارتخانه برگزار شد.

در جلسه فوق، مهری صفری مشاور وزیر  راه و شهرسازی بر ارایه گزارش و نظرات مشاوران بانوان حوزه ستاد،  سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در خصوص موضوع عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: پیشنهادهای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در خصوص موضوع عفاف و حجاب و نحوه عملیاتی‌کردن آن جمع‌آوری می‌شود و در جلسات بعدی با جمع‌بندی نظرات و ارایه آن به وزیر راه و شهرسازی و تصمیم سازان این حوزه ، در این خصوص تصمیم‌گیری کلان انجام خواهد گرفت.

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که کمیته عفاف و حجاب وزارتخانه متشکل از چهار نفر است که یکی از آنها خانم  و سه عضو دیگر از آقایان، موضوع عفاف و حجاب را موضوعی نه مختص بانوان که موضوعی مشترک بین آقایان و خانم‌ها برشمرد.

صفری بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ترویج فرهنگ عفاف برای خانواده‌ها و پرسنل وزارتخانه راه و شهرسازی و همچنین پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه تاکید کرد و گفت: فرهنگ عفاف فرهنگی است که همواره باید موردتوجه قرار بگیرد و ترویج این فرهنگ نیازمند افزایش آگاهی در این زمینه است.

گفتنی است در اولین کارگروه عفاف و حجاب وزارتخانه راه و شهرسازی، پروانه سهرابی مدیرفرودگاه آبادان، ماندانا منصوریان نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین‌المللی آیمو همراه با مشاوران خانم  حوزه ستاد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه راه و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارتخانه برگزار شد.