شناسهٔ خبر: 72018 - سرویس وزارتی

کسب دیپلم زرین افتخار توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزار شد، به ۱۰ روابط عمومی برتر از جمله مركز ارتباطات و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، دیپلم زرین افتخار اعطا شد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی, در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد و به ۱۰ روابط عمومی برتر، دیپلم زرین افتخار اعطا شد.

مسعود عبدالکریمی رئیس اداره تبلیغات و انتشارت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی که در این مراسم حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري گفت: چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی و در دو بخش رقابتی و آموزشی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد.

وی موضوعات جشنواره را شامل؛ ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی،  هنرهای تجسمی/ بصری، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتالی، تبلیغات، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی و نحوه ارائه آثار دانست و اظهار داشت: كسب دیپلم زرین افتخار مركز ارتباطات و اطلاع رساني بر اساس ارزیابی گروه داوران جشنواره در زمینه برنامه انتشاراتی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتالی و تحلیل محتوا بوده است.

   همچنین عبدالکریمی بيان كرد: علاوه بر سید قاسم بی نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازی از سازمانها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی، صادق سکری مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مهدی احمدی رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن که دیپلم زرین افتخار را دریافت کردند. همچنين منصور فخاران مشاور و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، وحید رحمتی رودسری مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی ج.ا.ا نیز به عنوان برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی مورد تجلیل قرار گرفتند. 

یادآور می شود "دیپلم زرین افتخار" به روابط عمومی هایی تعلق می گیرد که حداقل در هفت بخش جشنواره، حایز رتبه شده و رتبه های اول شان از مرز سه شماره گذشته باشد، البته برخی دستاوردهای خلاقانه ناب و متمایز در این بخش پس از به رسمیت شناخته شدن، دیپلم زرین افتخار دریافت می کنند.

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی و در دو بخش رقابتی و آموزشی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی، روز شنبه نهم شهریورماه امسال برگزار شد.