شناسهٔ خبر: 72091 - سرویس استان‌ها

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای:

ارتقای فرهنگ ایمنی ترافیک به یک مطالبه اجتماعی از اهداف ما است

جلسه تبریز منصور فخاران گفت: طرح ارتقای فرهنگ ایمنی ترافیک به یک مطالبه اجتماعی درسطح جامعه ازاهداف مهم این سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی, منصور فخاران در سفر به استان های آذربایجان غربی و شرقی  و دیدار با مسئولان استانی ، مدیر صدا و سیما و مدیر عامل خانه مطبوعات با اعلام این مطلب اظهار داشت: ایجاد حساسیت درمردم دربحث تصادفات رانندگی وافزایش مطالبات اجتماعی زمینه ساز ارتقای ایمنی خواهد بود.

وی سازمان راهداری وحمل نقل جاده ای رابه عنوان یک سازمان خدمات رسان با کارشبانه روزی معرفی کرده و گفت: درهمه فصول سال و مناسبتهای مختلف این سازمان درحال خدمات رسانی به آحاد مردم است.

مشاور رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای افزود: اعطای مسئولیت اجتماعی به مردم با هدف تحقق مطالبات اجتماعی جامعه از جمله ایمنی را از رویکردهای اصلی این سازمان خواند.

  فخاران بیان داشت: برای نتیجه بخش بودن اقدامات سخت افزاری از جمله اصلاح هندسی نقاط پر حادثه، سیستم های هوشمند حمل ونقل جاده ای و علائم ایمنی، باید مردم را نسبت به این سخت افزارها و اهداف راه اندازی آنها، حساس و به بهره گیری از مزایای این امکانات ترغیب کرد.

 مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اجرای رضایت بخش "طرح ابرار" (اقدام ملی برای راه های اولویت دار روستایی) گفت: اجرای کامل این طرح نیازمند هدایت افکار عمومی و تلاش برای کاهش توقعات مردم است و روابط عمومی این سازمان با حساسیت ویژه ای این مهم را پیگیری می کند.

آذربایجان غربی به پایلوت کشوری برای اجرای طرح مسئولیت اجتماعی

 در این سفر فخاران از انتخاب استان آذربایجان غربی به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح مسئولیت اجتماعی مردم در سوانح رانندگی خبر داد.

  مدیرکل روابط عمومی سازمان همچنین بر رسیدگی به وضعیت پایانه بارتبریزبرای فراهم کردن تسهیلات رفاهی بهتربرای رانندگان حمل ونقل عمومی تاکید کرد.

مشاور رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای همچنین در دیدار با مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی (شبکه سهند)  

با تاکید براینکه هدف گذاری این سازمان ارتقای ایمنی جاده ای است افزود: بخش مهمی ازاین مهم ارتقای فرهنگ ایمنی است که نقش اساسی دراین زمینه رارسانه های گروهی ودرراس آنها صداوسیما ایفا می کند.

 وی همچنین گفت: این سازمان درحوزه حمل ونقل برای تامین مطالبات رانندگان تلاش می کند وبه کمک های صداوسیما برای افزایش پایگاه اجتماعی این قشر زحمتکش نیازدارد و همچنین بر ارتباط بیشتر صداوسیما ومرکز مدیریت راههای سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای برای اطلاع رسانی به کاربران جاده ای تاکید نمود.

  دیداربا اعضای هیئت رییسه خانه مطبوعات استان های آذربایجان غربی و شرقی ، بازدید از پایانه های بار و مسافر تبریز و ارومیه ، شرکت درمراسم تجلیل از تیم اعزامی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی برای ترمیم و بهسازی راههای آسیب دیده ازسیل لرستان ازدیگربرنامه های مدیرکل روابط عمومی سازمان دراستان آذربایجان شرقی بود.