شناسهٔ خبر: 72106 - سرویس وزارتی

با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران مطرح شد؛

تأکید بر حضور پررنگ ایثارگران در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس

جلسه هماهنگی مسئولان حوزه ایثارگران مجموعه وزارت راه و شهرسازی با مشاور وزیر در ادامه سلسله نشست‌های هماهنگی برگزاری همایش و نمایشگاه ۸ سال دفاع مقدس با موضوع تبیین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در این ایام در باغ‌موزه دفاع ملی، جلسه‌ای با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با توجه به تأکید محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس صبح امروز ۱۲ شهریورماه، جلسه‌ای با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران و مسئولان و مشاوران این حوزه در زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

بر اساس تأکید ویژه وزیر راه و شهرسازی قرار است در اولین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای این وزارتخانه در ۸ سال دفاع مقدس با موضوع تبیین نقش و دستاوردهای این مجموعه به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شود.

در این خصوص و در ادامه سلسله نشست‌های هماهنگی برگزاری همایش و نمایشگاه ۸ سال دفاع مقدس در باغ‌موزه دفاع ملی، در این جلسه، باهم اندیشی و هم‌افزایی صورت گرفته قرار شد تا ایثارگران در غرفه در نظر گرفته‌شده در این نمایشگاه حضوری قوی و پرمحتوا را با هماهنگی‌های انجام‌شده، داشته باشند.