شناسهٔ خبر: 72256 - سرویس استان‌ها

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردیبل:

رانندگان برای دریافت لاستیک هرچه سریعتر اقدام کنند

لاستیک رضا شیرین زاده گفت: با توجه به انباشت لاستیک در انبارهای استان رانندگان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت لاستیک هرچه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده با بیان اینکه در حال حاضر تعداد لاستیک های موجود در استان بیش از نیاز رانندگان می باشد و با انباشت لاستیک در استان روبرو هستیم افزود:توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می شود ، لذا حواله های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می گردد.

وی از رانندگان پرتلاش استان خواست جهت اخذ لاستیک ناوگان باری برون شهری با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری نیز  به انجمن صنفی رانندگان مراجعه نمایند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردیبل با اشاره به اینکه رانندگان در شهرستان ها میتوانند با مراجعه به ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای برای دریافت لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند تصریح کرد: براساس کارکرد و پیمایش خودرو رانندگان از سهمیه دولتی برخوردارمی شوند.

شیرین زاده ناوگان های فاقد کارت هوشمند را ناوگان درون شهری برشمرد و گفت:مالگان این ناوگان ها باید به سازمان حمل ونقل شهرداری های شهرستان ها مراجعه نموده و با ثبت نام در آن سازمان و اخد پروانه فعالیت ،کد رهگیری دریافت نمایند.

وی تصریح کرد:رانندگان پس از دریافت کد رهگیری می توانند  با مراجعه به سایت www.utcms.ir حواله لاستیک مورد نیاز خود را بصورت الکترونیکی دریافت و مستقیما به نمایندگی مربوطه مراجعه نمایند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردیبل با بیان اینکه مسئولیت توزیع لاستیک برای ناوگان های دارای کارت هوشمند با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است اظهار کرد:لاستیک رانندگانی که فاقد کارت هوشمند میباشد از طریق شهرداری ها توزیع می شود.

شیرین زاده مسئولیت تهیه لاستیک وهماهنگی لازم را در این خصوص وظیفه سازمان صنعت معدن وتجارت عنوان کرد واز مالکان ناوگان ها خواست برای سهولت در دریافت لاستیک به دستگاه های ذیربط مراجعه کرده و از هرگونه مراجعه به دستگاه های غیر مرتبط خودداری کنند.