شناسهٔ خبر: 72298 - سرویس وزارتی

با حکم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

علی غلامپور آهنگر سرپرست اداره کل امور مالی و ذی‌حسابی سازمان ملی زمین و مسکن شد

سازمان ملی  تودیع و معرفه علی غلامپور آهنگر با حکم علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، به‌عنوان سرپرست اداره کل امور مالی و ذیحسابی این سازمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبداله بهادری عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه تکریم و معارفه ذیحساب و مدیرکل امور مالی این سازمان گفت: سیاست مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن این بود که مدیرکل امور مالی و ذیحساب سازمان یک نفر باشند و به‌دلیل ادامه فعالیت آقای رضیعی در بیرون از سازمان و با توجه به سوابق درخشان آقای غلامپور در اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران تصمیم بر این شد که ایشان همکاری خود را با سازمان ملی زمین و مسکن در این سمت آغاز کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن محسن رضیعی را فردی پر تلاش و متخصص توصیف کرد و افزود: ایشان منشا خدمات زیادی در سازمان ملی زمین و مسکن بوده‌اند و هم در سازمان و هم در مجموعه وزارت راه و شهرسازی چهره‌ای شناخته شده و برجسته هستند که با تلاش‌های ایشان سازمان ملی زمین و مسکن در حوزه مالی و حسابداری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی همچنین از تلاش‌ها و خدمات مجتبی مهدیان به‌عنوان مدیرکل امور مالی سازمان ملی زمین و مسکن تقدیر کرد و اظهار کرد: ایشان یکی از نیروهای بی‌حاشیه و صادق در سازمان بوده‌اند که همواره با هماهنگی کامل با تمامی بخش‌های سازمان به فعالیت پرداخته‌اند و بعد از این هم همکاری خود را به‌عنوان مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیر اقتصادی پروژه‌های سازمان ملی زمین و مسکن ادامه خواهند داد.

علی غلامپور آهنگر سرپرست اداره کل امور مالی و ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن نیز از اعتماد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان برای انتخاب خود تشکر کرد و گفت: حضور مدیران توان‌مند در گذشته یک سازمان می‌تواند کار را برای مدیران آینده ساده‌تر کند و من هم امیدوارم بتوانم با کمک تیم مالی سازمان قدم موثری برای سازمان ملی زمین و مسکن بردارم.

در این جلسه محسن رضیعی ذیحساب سابق سازمان ملی زمین و مسکن هم از تمامی همکاران خود چه آن‌ها که در این جلسه حضور داشتند و چه دیگران تشکر کرد و گفت: همکاران من در امور مالی سازمان همگی انسان‌هایی بزرگ بودند که بدون توجه به ساعت کاری و روز تعطیل، خود را وقف سازمان کرده بودند.

وی سازمان ملی زمین و مسکن را خانه خود دانست و افزود: بعد از این هم هروقت نیازی به کمک من در این مجموعه باشد دریغ نخواهم کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، مجتبی مهدیان مدیرکل سابق امور مالی هم از همه همکارانش در امور مالی و سایر مدیران سازمان تشکر کرد و اظهار کرد: تجربه مدیریت در سازمان ملی در کنار همکارانم تجربه شیرینی بود و امیدوارم همه همکارانم در ادامه راهشان موفق و سربلند باشند.