شناسهٔ خبر: 72344 - سرویس مسکن و شهرسازی

بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله امسال به اتمام می‌رسد

مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور گفت: تا پایان سال ۹۸ کار بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله در کشور به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در بازدید از روستای بازسازی شده تپه عظیم در شهرستان سرپلذهاب گفت: تمام تلاش ما این است که همه‌ی ۱۶۴ هزار واحدی که در کشور بر اثر سیل و زلزله آسیب دیده اند در اسرع وقت بازسازی شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان شهریور ماه کار واحد‌های تعمیری در مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله به اتمام می‌رسد و در تلاش هستیم تا کار واحد‌های احداثی نیز تا پایان امسال پایان یابد.

معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد: سعی ما بر این است که هیچ خانواده‌ای چه در داخل شهر چه روستا در کانکس زندگی نکنند واز تمام ظرفیت‌ها و تسهیلات استفاده می‌کنیم تا گرفتاری مردم اسیب‌دیده به کمترین حد کاهش پیدا کند.

جمالی‌نژاد همچنین از اختصاص بودجه برای طرح هادی روستا‌های آسیب دیده خبر داد و گفت: اعتباراتی را که برای بحث زیرساخت‌های روستا‌ها نظیر آسفالت و... لازم است، پرداخت خواهیم کرد.