شناسهٔ خبر: 72346 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیر بنیاد مسکن مراغه خبر داد؛

اتمام مجتمع مسکونی ناشنوایان مراغه تا پایان سال ۹۹

مقاوم سازی مسکن روستایی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه گفت: عملیات اجرایی مجتمع ۴۰ واحدی ناشنوایان شهرستان تا پایان سال ۹۹ به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مقتومی مدیرکل بنیاد مسکن مراغه با اشاره به اینکه مجری این پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، گفت: عملیات اجرایی این مجمتع ۲ ماه پیش اغاز شده و با زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۹ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در حال اجراست.

وی افزود: این مجتمع از سال ۸۸ راکد مانده بود که با پیگیری های انجام شده پس از گذشت ۱۰سال دوباره عملیات اجرایی آن از سرگرفته شده است.

مقتومی گفت: ۳۰ واحد از این مجتمع به خانوارهای دارای معلولیت ناشنوایی واگذار خواهد شد.

وی اضافه کرد: حمایت از خانواده های معلول و کم درآمد از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این بنیاد در راستای اهداف و برنامه های خود در این موارد همواره پیشقدم است.

مقتومی ادامه داد: در این راستا عملیات ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار هدف و کم درآمد در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن با جدیت کامل، در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان با رعایت حقوق مردم به ویژه اقشار کم درآمد و محروم جامعه، برای ارائه خدمات بیشتر آماده است.

به گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.