شناسهٔ خبر: 72394 - سرویس استان‌ها

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان رانندگان بخش کالا آغاز شد

عرفانی رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از شروع ثبت نام بیمه تکمیلی درمان رانندگان جامانده از سال قبل در بخش حمل و نقل کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان, مجید عرفانی تبار در این رابطه اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت رفاهی و حمایت‌های اجتماعی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و خانواده آنها، مقرر شده است دو فرزند رانندگان که دارای سن کمتر از ۱۸ سال می‌باشند، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند که البته فرزندان دختر از شرط سنی مستثنی هستند.

وی در ادامه بیان داشت : بر اساس اعلام  مدیر کل دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  ، با توجه به تمدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالا ، از تاریخ ۱۵ شهریور ۹۸ به مدت دو ماه تمامی رانندگان جامانده از سال قبل و همسرشان که نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام ننموده اند می توانند با مراجعه به انجمن های صنفی کارگری وکارفرمائی ،  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عرفانی تبار  با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی خانواده راننده‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات این قشر بود ، افزود : طرح ثبت نام بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان  از تاریخ پانزدهم آبان ۹۸ لغایت پانزدهم دیماه امکان پذیر است.

شایان ذکر است بیش از ۴۵۰۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده ای کالا در استان فعالیت دارند.