شناسهٔ خبر: 72401 - سرویس هوایی

مدیرعامل فرودگاه پیام:

برای برقراری پروازهای مسافری بیشتر در فرودگاه پیام برنامه‌ریزی می‌کنیم/ حمایت وزارت راه و شهرسازی از مسافری شدن فرودگاه پیام

نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام با اشاره به حمایت مجموعه وزارت راه و شهرسازی از مسافری شدن این فرودگاه گفت: برای برقراری پروازهای مسافری بیشتر در فرودگاه پیام برنامه ریزی می کنیم

نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به آغاز پروازهای مسافری در این فرودگاه گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌ها و مساعدت‌ها و تلاشهایی که در سطح ملی با حضور وزرای محترم راه و شهرسازی و ارتباطات انجام شد، و پس ازانجام بازرسی‌های سازمان هواپیمایی کشوری، مجددا بعد از توقف پروازها، با مصوبه هیات محترم دولت مبنی بر مسافری شدن فرودگاه پیام، این مهم شکل گرفت.

وی ادامه داد: در روز تاسوعای حسینی، اولین پرواز رسمی بعد از توقف پروازها به مقصد مشهد مقدس انجام شد.  امیدواریم با توجه به استقبال در سطح استان، عزمی که وجود دارد و حمایت خیلی خوب سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با استاندارد و ایمنی مطلوب پروازها را به سرعت توسعه دهیم.

ثناگو درباره برنامه برای برقراری پروازهای بیشتر در فرودگاه پیام گفت: استان البرز به علت تنوع جمعیتی ظرفیت برقراری پرواز به استان‌های مختلف کشور را دارد. با توجه به نیازها در استان، برقراری پرواز به مقاصد کیش، استان خوزستان و استان فارس در اولویت خواهد بود. البته این اقدام نیازمند مذاکره با ایرلاین‌ها است که امیدواریم به زودی انجام بگیرد.

وی ادامه داد: پروازهای مشهد از فرودگاه پیام فعلا طبق برنامه اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی زاگرس در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام خواهد شد.