شناسهٔ خبر: 72419 - سرویس هوایی

قدردانی هيئت دولت از خدمات‌دهی شرکت فرودگاه ها و هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران به حجاج

هیات دولت با پايان يافتن حج تمتع و بازگشت همه زائران خانه خدا به کشور هيئت دولت در جلسه امروز چهارشنبه ۲۰ شهريورماه از تلاش‌های همه دستگاه‌های مسئول در اعزام و ارائه خدمات به حجاج بيت‌الله الحرام قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از «پايگاه اطلاع رساني دفتر هيئت دولت»، در جلسه امروز هیئت دولت به رياست حسن روحاني، رئيس جمهوري، از تلاش‌هاي همه دستگاه‌هاي مسئول در اعزام و ارائه خدمات به حجاج بيت‌الله الحرام از جمله حوزه نمايندگي ولي فقيه، سازمان حج و زيارت، شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران «هما»، فرودگاه‌ها، نيروي انتظامي و کارگزاران حج عربستان قدرداني کرد.

با انجام آخرين پرواز هواپيمايي «هما» از مدينه به فرودگاه امام خميني (ره) در نخستين ساعت‌های بامداد روز دوشنبه ۱۸ شهريورماه، پرونده عمليات انتقال حجاج تمتع سال ۱۳۹۸ با انتقال ۸۸ هزار زائر بيت‌الله الحرام به کشورمان بسته شد.

ديروز هم محمد اسلامي، وزير راه و شهرسازی در پيامي با  تجليل از دست‌اندرکاران پروازهاي حج، پايان عمليات پرواز حج را اعلام کرد و اين عمليات را عملياتي بي‌نظير در تاريخ کشورمان خواند که توسط هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران «هما» انجام شد.