شناسهٔ خبر: 72476 - سرویس مسکن و شهرسازی

با حکم وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

انتصاب «محمودزاده» به عنوان نماینده وزیر در جلسات مجامع شرکت‌های تابعه مسکنی

محمود محمود زاده با حکم مهندس محمد اسلامی، محمود محمودزاده نماینده وزیر راه و شهرسازی برای شرکت در جلسات مجامع شرکت‌ها و سازمان‌های بخش مسکن وزارتخانه راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهندس محمد اسلامی در حکمی محمود محمودزاده را به عنوان نماینده خود برای شرکت در جلسات مجامع شرکت‌ها و سازمان‌های بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی و همچنین سایر دستگاه‌های مرتبط، منصوب کرد.

به موجب این حکم محمود محمودزاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به عنوان نماینده وزیر راه و شهرسازی برای شرکت در جلسات مجامع شرکت عمران شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، بازآفرینی شهری و سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی معرفی شد.

همچنین به موجب این حکم، محمودزاده نماینده وزارتخانه راه و شهرسازی برای شرکت در جلسات مجامع وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو شده است و به همین منظور وی به عنوان نماینده وزیر راه و شهرسازی در جلسات شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی، درمانی و تجهیزات پزشکی کشور، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، حضور به هم می‌رساند.

در حکم مهندس اسلامی به محمودزاده آمده است: با توجه به تخصص، تعهد و تجارب جنابعالی در بخش مسکن و شهرسازی و به موجب این حکم به نمایندگی از اینجانب نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری و حضور در جلسات مجامع شرکت‌ها و سازمان‌های بخش مسکن وزارت متبوع و سایر دستگاه‌های مرتبط اقدام نمایید.

در پایان تاکید شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در ایفای بهینه و مطلوب وظایف و امور محوله موفق و موید باشید.