شناسهٔ خبر: 72478 - سرویس جاده‌ای

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

زیرساخت‌های منتهی به پایانه مرزی مهران توسعه می‌یابد

پایانه مهران ​‍ زیرساخت های منتهی به پایانه مرزی مهران برای سفرعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی توسعه می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خداداد مقبلی معاون برنامه‌ریزی این سازمان در بازدید از زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران و پایانه برکت با اعلام این مطلب گفت: توسعه زیر ساخت های منتهی به پایانه مرزی مهران الویت اصلی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در ایام باقی مانده منتهی به اربعین حسینی است.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته برای آئین راهپیمایی اربعین امسال، سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با بسیج امکانات و تجهیزات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به زائران تمهیدات ویژه‌ای را در نظر دارد.

 معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای افزود‌: استفاده از ظرفیت عظیم ناوگان عمومی حمل‌و‌نقل مسافر در سراسر کشور و ساماندهی پایانه برکت از دیگر برنامه های این سازمان برای سفرهای اربعین حسینی است.

مقبلی ابراز امیدواری کرد تمامی دست اندرکاران امر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌ها و مسیرهای منتهی به مرز به کار گیرند تا زائران بتوانند با سهولت تردد کنند‌.