شناسهٔ خبر: 72522 - سرویس استان‌ها

مجتمع خدماتی رفاهی سواری آذربایجان غربی باحضور معاون پارلمانی رئیس جمهور کلنگ‌زده شد

كلنگ زني با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار آذربایجان غربی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و برخی دیگر از مسئولان محلی مجتمع خدماتی رفاهی سواری با محوریت خاص کلنگ زنی شد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، معاون پارلمانی رییس جمهور در مراسم مجتمع خدماتی رفاهی سواری گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به سرمایه گذاران و افرادی که شغل ایجاد می‌کنند دارد و بی شک حمایت از چنین سرمایه گذارانی جهت ساخت و توسعه بخش های خدماتی در اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم مردم شهرستان و درنتیجه محرومیت زدایی تاثیربسزایی خواهد داشت.

حسینعلی امیری امیری افزود: تقوی یکی از شروط اصلی رسیدن به درجه قرب الهی است و بی شک یکی از راههای تقوی از بین مردم و جامعه می گذرد و هر تلاش و خدمتی در این راستا رضایت پروردگار را نیز در پی دارد و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در مراسم کلنگ زنی مجتمع خدماتی و رفاهی سواری گفت: این مجتمع با جذب سرمایه گذاری ۴۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و در کیلومتر ۹ محور مهاباد - میاندوآب احداث می شود.

 ارسلان شکری افزود: این مجتمع دربرگیرنده هتل و سالن همایش و اقامتگاه برگردی، تالار پذیرایی ، جایگاه سوخت ، خدمات خودرویی، فروشگاه و نمایشگاه گل و گیاه و میوه و سرویسهای بهداشتی و نمازخانه و اتاق مادر و کودک است.

 شکری گفت: تاکنون ۱۰۳ مورد موافقت اصولی برای احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی در استان صادر شده است و هم اکنون ۲۶ مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال احداث، ۲۲ مورد در حال بهره برداری و ۵۵ مورد در حال طی مراحل استعلام وجود دارد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به نقش بسزایی که مجتمع های خدماتی و رفاهی در آسایش و رفاه کاربران و مسافران جاده ای و ایجاد امنیت و تقلیل تصادفات دارد، افزود: امید است با ایجاد مجتمع های خدماتی و رفاهی استاندارد و قابل قبول در محورهای مواصلاتی استان خدمات لازم به مسافران ارائه گردد و البته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت رفاه و امنیت مسافران به صورت مستمرعملکرد این مجتمع های خدماتی و رفاهی را رصد و کنترل می کند.