شناسهٔ خبر: 72537 - سرویس استان‌ها

نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در راه‌های منتهی به مرز مهران

نيوجرسي معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ايلام از نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در یکسال گذشته در راههای منتهی به مرز مهران خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ايلام، محمدرضا رضایی با بیان این مطلب اظهار داشت: با هدف ارتقاء سطح ایمنی وکاهش حوادث جاده ای در یکسال گذشته تاکنون ۱۲ کیلومترنیوجرسی در راههای منتهی به مرز مهران نصب شده است.

وی افزود: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز در دست اقدام می باشد که تاکنون حدود هفت کیلومتر در سه مقطع، محدوده رضاآباد، سد کنجانچم به سمت گلان و سه راهی جندالله انجام شده است.

رضایی گفت: راههای ارتباطی استان ایلام به دلیل تردد انبوه زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و در برخی از ایام سال از راههای پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه های درون استانی را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

رضایی افزود: اقدامات یاد شده در راستای ایمن سازی راههای شریانی و پرتردد صورت می پذیرد و پیش بینی می شود بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل آن هزینه شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ايلام عنوان کرد: با توجه به تردد بالا و حضور میلیونی مسافران، ایمن‌سازی محورهای استان یکی از برنامه‌های اصلی و حائز اهمیت اقدام این اداره‌کل است.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل با تمام توان اجرایی خود در جهت ارتقا ایمنی حمل و نقل گام بر می دارد.